AAK Kızlar ne yapacağımızı şaşırdık kullanmadığımız yöntem, krem kalmadı.. Bez de değiştirdik yok yani geçmiyor.. 2 kere doktora da gittik onun kremlerini de kullandık yine yok.. Bu arada pamuk ıslatıp kullanıyorum ıslak mendilden dolayı derseniz.. Deneyip faydasını gördüğünğz neler var?
hankardeslerr AAK Bende bir çok pişik kremi kullandım işe yarayanlar bile bir süre sonra etki etmedi, eşim margarin kullanmamı söyledi ilkte güldüm ama çok haklıymış, Onu kullandığımdan beri pişik olmuyo,hafif kızarsa bile sürüyorum hemen geçiyo ☺️
Kaan01 AAK bnde pamukla temzliyorum ana aasla ıslak bırakmyn kurulayın bn mustela kullanıyofum pişik olmadı pişik olduysa hametan kullanmanızı tavsiye ederim
AAK hankardeslerr bana da kayınvalidem söylemişti bende en son onu da deneyim dedim 2 kere sürdüm ama etki etmedi. Daha fazla mı sürmem lazım ya da eritip soğutup falan mı 🤷♀️😊
hankardeslerr AAK Ben birr kaseye koyuyorum, dolaba koymuyorum. Evet biraz fazla kullanıyorum elimin ayarı yoktur ☺️ ama çok memnunum artık krem almıyorum, dediğim gibi hafif kızarık bile olsa sürüyorum geçiyor hemen ☺️
AdaE1905 Pamuk kullanmissin canim ise yarar mi bilmem ama dicegim bizde olmuştu pisik kremi kullanmama ragmen ben ılik su ve bezle silmeye baslamistim çok şükür 2 günde geçti bidaha olmadı altini degistirken sicak su ile sil havalandir oyle kapat işe yarıyor.
MYamaniko AAK merhaba eğer çok derin bir pişikse eczaneden rif ampul alıp gazlı bezle pişiğin üzerine sürün masa lambası ışığını pişiğin olduğu bölgeye tutun. Uyurken bebeğin altına alt açma bezi açarak tutabildiğiniz kadar tutun. Bunu yapamazsanız yine rifi sürüp fön makinasını uzaktan pişiğe doğru tutun lütfen dikkat edin bebeğiniz ısıda rahatsız olmasın amacımız derin bir pişikse eğer onu kurutmak. Bunu gün içerisinde bir kaç kez uygulayabilrsiniz. Eczaneden hamazinc krem alın pişiğiniz geçene kadar onu bol miktarda pişiğe sürün. Pişik geçtikten sonra kullanmayın. Pişiği çinko içeren kremler geçirir ancak. Pişik önleyiciler çok zaman alır. Sonrasında da sudocream kullanmanızı tavsiye ederim. Sevgiler
AAK MYamaniko teşekkür ederim yazdıklarınız için. Şükür çok derin bir pişik değil ama Bi kaç kere kabarcıklı olmuştu sonrası kırmızı hep Bi çok kırmızı Bi hafif.. Sudocrem de kullandım ama işte malesef 🤷♀️
Kaantosum MYamaniko merhaba. Rif i sürdükten sonra yıkayıp kremi öyle mi sürüyorsunuz yoksa yıkamadan rif i bekletip üzerine mi sürüyorsunuz
Gizay23 Canım benim kızım altına sürekli yapmaktan artık özel bekgesi ve poposu kanıyordu ne kullandıysam olmadı travazol krem kullandim 2 sürmeye geçirdi tavsiye ederim kullan
AAK Dadam 4 aylık canım.. Alerji geliyor artık aklıma ama neyedir bilmiyorum benden geçen bişey mi acaba dedim ama bilmiyorum 🤷♀️
Lalin AAK ben sürekli tekrarlayan vajina yapışıklığı ve son zamanlarda sürekli pişik olmasından dolayı yıkanabilir bebek bezine geçtim. Dün geceden beri kullanıyorum ve vajina açıldı, kızarıklık da baya azalmıştı bugün. 9 aydır aynı bezi ve ıslak mendili kullanıyorum. Son bir aya kadar hiç pişik sorunumuz olmamıştı ama son aldığım bezlerin kalitesi gerçekten farklı. Firmalar da artık maliyet düşürmeye başlamışlar sanırım. Tekrar hazır bezlere döneceğimi hiç sanmıyorum. 🤦♀️
AAK Lalin bunu İnternet de gördüm aslında son çare olarak en son denerim olmazsa dedim, hijyen açısından düşündüm ama bezlerin de ne kadar hijyen içinde olduğunu bilmiyoruz aslında. Olmadı o şekilde denicem inşallah 🙏
Lalin Dadam zor olmadı açıkçası zorlanırım yapamam bir deneyeyim diye düşünmüştüm. Hijyen sağlanamayacak bir şey yok açıkçası. 3 saatte bir değiştiriyorum yine. Yıkanabilir bezin üzerine bambu iç bez koyuyorsunuz (ekstra emicilik sağlıyor), üzerine de liner dedikleri kaka yaptığında isterseniz atabileceğiniz isterseniz yıkayabileceğiniz yine bambudan ekstra incecik bir bez koyup bağlıyorsunuz. Sonra hepsini makineye atıp kimyasalsız deterjanla yıkıyorsunuz. Tertemiz çıkıyor. Zaten idrar sterildir iç beze ve ana beze de bulaşsa ki bulaşıyor tabii ki, hijyenik bir durum olmaması söz konusu değil. ☺️
Elifelcn AAK Hamazinc krem denedin mi cnm doktorumuz hamazinc kullan dedi birkac gun kullandik pisik yerleri hafifledi sonra bana arko krem dene dediler çevremdekiler denedim ertesi gün geçmişti