Asminnnn
Mehabalar hanımlar elimde 1200 gram aptamil 2 numara mama var açılmamış kutusunda biz 3 numaraya geçtiğimiz için elimde kaldı ve 120 tlye satıyorum maddi durumum iyi olsaydı ihtiyacı olan birine verebilrdim ama malesef benimde maddi durumum fazla iyi deil elden alabilecek olan varsa yardımcı olabilrim..