Gizemaslan123 Arkadaşlar as önce post açtım. Ama bakan olmadı çok. 1 haftadır kakasını günde 3 4 defa yapıyor 5 aylık bu ay ek gıdaya geçtik doktorun tavsiyesiyle emmedigi için sizce normalmi
DBaybars Gizemaslan123 Biraz daha bekleyin ek gıdaya geçiş döneminde olabiliyor. Yine yapmazsa siz yapması için müdahalede bulunun, yaparken parça parça çıkıyorsa kabız olmuş demektir. Siz iyisimi doktoruyla bir iletişime geçin bunları da yapmadan önce
Mom987 Gizemaslan123 Günde 3 4 çok değil ki olur öyle normal şuan. Bağırsakları hızlı çalışıyor sanırım