Ateşi çok yüksek değil. Genel durumuna bakın başka belirtiler var mı? 38 dereceden düşükse ben ilaç vermiyorum. Dişten olabilir başka bir sebebi de olabilir. Ama ben olsam bu dereceler arasında geziniyorsa takip eder hastaneye götürmem. Yükselme eğilimi olursa o zaman gidersiniz. Aklınıza kötü şeyler getirmeyin. Benim kızım her aşıda ateşlendi. 38,7 ‘yi gördük. Ilık duş aldırıp fitille evde ateşini kendimiz düşürdük her seferinde.