Hale-kd Bu kadar erken olabiliyormuş demekki benim kızımda tam 4 aylık ama dişleri kabarmış gibi, salyası çok fazlalaştı ve herşeyi ısırmaya çalışıyor, ateşi de genel olarak hep 37lerde, hafif ateşi de var yani. Diş belirtileri mi başladı acaba diyorum kayınvalidem gülüyor bu kadar erken diş mi olur saçmalama diye 🤦♀️