Kızlar oğlum 6. Hastalığı yeni geçirdi hatta döküntülerimiz hala devam ediyor. 1 haftadır anne sütü dışında hiçbir şey yediremiyorum. Ateştedir dedim bekledim artık iyileşti ama iştahı yok. Memeye bağımlı hale geldi resmen. Sürekli ağlamaklı, inanın gece meme ağzında uyuyoruz normalde çok uslu bir bebekti. Hastalıktandır değil mi bunlar, tamamen iyileşince iştahı ve uykusu düzelir değil mi?