7,5 aylık bebeğim var 6 ayda emzirme hikayemiz bitti mama vermeye başladım zaten ayına göre içmesi gereken miktarı asla içmiyordu ama yine de bi düzene tutturmuştuk. Sabahları 180cc veya 210 cc içiyordu diğer öğünler 120 cc kadar. Fakat son 3-4 gündür asssla mama içmek istemiyor. Resmen cebelleşiyoruz içmeyince de ek gıdaya ağırlık veriyorum aç kalmasın diye ama çok üzülüyorum. Mamamız bebelac gold2 biberon avent cam biberon. Sizce neden içmiyor olabilir? Diş daha çıkmadı.kabarıklık vs de yok. Lütfen bi akıl verin