Smyrsrht vicdan azabı çekmenize gerek yok ilk zamanlarda sarılık olmasın açlık kan şekeri düşmesin diye 2 saatte bir bazen 1 saatte bir emdirin diyorlar o zamanları geçtiniz siz acıkınca kendi uyanır zaten uyandırırsan bu sefer alışkanlık haline getirir ileride sıkıntı olur sana oğlum 2 3 saat arası bazen 1.5 2 saat arayla uyanıyor emmek için diyorum ki keşke sabaha kadar deliksiz uyusada bende uyusam 🙄