Husley benim bebeğim de 3 ay 6 günlük aynı huzursuzluk sürekli ağlama hiç bişeyden memnun olmama bizde de var 4 gündür. Evde yormaya çalışıyorum oyun halısında oynatıyorum yürüyoruz evde zeka kartlarını falan gösteriyorum eğer bunlar işe yaramazsa dışarı çıkıyoruz markete gidiyoruz veya kısa bi yürüyüş yapıyoruz bebek arabasıyla eve geldiğimiz de zaten acıkmış oluyor emziriyorum ve uyuyor 2 gündür çözümü bu şekilde buldum. Bir de şöyle bişey eklemek isterim; Atak haftaları bir hafta geri, bir hafta ileri atabilir :)