Herkese oncelikle merhaba biraz uzun olabilir basina boyle bisey gelen varmı ne yaptiniz bilgi almak istiyorum
Kayinpederim covit 19 pozitif,1 haftadr evde tedavi gordukten sonra yuksek atesle ambulansla hastaneye goturuldu ve kulakları daha once bi ameliyat kalan hasarla duymuyor. Dun sabah hastaneyi aradığımda doktor bize refakatci gonderin ama gelen refakatçinin negatif olmasi lazim dedi sasirdik kaldik bu arada biz aile binasinda oturuyoruz ve hepimiz pozitifiz saglam insan covit bi hastanin yanina gidermi bu nasil bi sacmalik bu nasil prosedür