Yatayasu Kızlar selam büyük korku heyecan ile doğum yaptım çok şükür ama şimdi de göbek meselesi 3. Doğumum dümdüz karnım vardı aslında hamileliğimde 8 kilo aldım bebeğim 3 kg doğdu fakat doğumdan hemen sonrasında bile sadece 3 kilo gitmişti ve doğum yapmamış gibiydim 1 ayın sonunda biraz indi ama şuan da bel ve mide kısmım aşırı şiş nasıl gider bu göbek sezeryan doğumdan sonra 6 ayda gider diyorlar doğru mu acaba ödemmmi var 6 ay önce doğum yapan benim gibi olanlar var mu aranızda???
Tazeanne2020 Bende toplam 15 kilo almıştım, 5 kilom kaldı fakat göbek var başta iyi gibiydi şuan 4,5 aylık bebeğim geri geldi sanki bebişler yürüyünce gider hiç sorun etmiyorum şahsen :)