Ben kullandım ek önlem gibi düşünebilirsiniz. Mantıken adet döneminizde sıcak su torbası etkisi yapıyor. Yani geçirmiyor ama geçici bir rahatlama oluyor. O sırada uyursa çocuk rahat ediyor. Ama 4-5 aylık olana kadar hiçbir şey tam etki etmedi sonra kendiliğinden geçti.