2ay 20günlük bebeğim bikaç gündür aralıklı olarak meme reddi yapıyo.emzik biberon kullanmıyoruz.Ac olduğu halde emmiyor.memeye yaklastırsam kasıyor kendini geri atıyor.sadece bağırıyor.ayakta hop hop fln diye biraz tutuyo bi hızla emiyo bırakınca gene ağlıyor.uyurkende hem sallıyorum hem beyaz gürültü ninni fln uyuyamıyor iyice sinirleniyor.ne yapacağımı sasırdım kimsede yok yanımda eşimde uzun süre burda değil.sizin bu dönemlerde olmuş muydu.hem açlıktan ağlıyor hem emmemek için hem uyuyamadığından.birde 15gün erken doğdu.atak için erken değil mi