e_yildiz1 neden oldu benimki doğumda oldu en yakın arkadaşımında öle bir ay önce ölmek istedi çünkü tedavi olmadı olmadı basuru 4. Evreye ulaştı asla kabız olmamalısın ve dr gitmelisin he eğer küçük ve acısı yoksa melhemi var fitili var bana onlar iyi geldi birde at kestanesi basur tedavisine iyi geliyormuş