Ela-gozlu İyi akşamlar güzel anneler. Eşimin iş yerinde bir arkadaşında covid çıkmış. Bugün akşam test yapıldı eşime hiç bir belirti yok. Biz ayrı odalarda oturmaya başladık. Sorum şu ki eğer Allahım korusun covit olduysak evde neler yapabilirim. Ne yiyip ne içmeliyiz. 8 aylık bir bebeğim var
Nur_emir Ela-gozlu Canım bol bol su için annemde kovid oldu bol c vitamininin dışında en önemlisi şuymuş günde 5 litre su tuket demisler anneme
Ela41 Ela-gozlu ayy aynı durum bızdede car esımde bı velırtı yok ama ben korkutorum ayrı odalara gecemıyoruz 12 yasında bı kızım var zaten cok korkuyo bıde duyarsa hepten kotu olucak cıçok etkılendı bu pandemıden 15 aylıkta bı kızım var ınsallah bısey cıkmaz
Ela41 Ela-gozlu ayy aynı durum bızdede car esımde bı velırtı yok ama ben korkutorum ayrı odalara gecemıyoruz 12 yasında bı kızım var zaten cok korkuyo bıde duyarsa hepten kotu olucak cıçok etkılendı bu pandemıden 15 aylıkta bı kızım var ınsallah bısey cıkmaz
Alinadefne Bol bol meyve yıyın. Limonlu şeyler ıhlamur nane limon pekmezdi sarımsak sogan. Bnm. Arkadasım aıleden bır cok kişi oldu bunlar. Cok ıyı geldi. Dediler bır de en buyuk yararı su. 👌 gecmiş olsun inş temız cıkar
Aea33 Şuan bende aynı durumdayım eşim temaslıydı iki gün sonra belirtiler başladi test yaptılar pozıtif çıktı ayrı odada ama ben mecbur yanına girip çıkıyorum maskeyle inşallah bana bulaşmaz ama bebekle çok zormuş😞😞
Ela-gozlu Aea33 bizde belirti yok da aynı ortamda bulunmuş tabi o kişinin sonradan öğrendi virüs kaptığı biz eşimle aynı ortamda oturduk bugün işte öğrendik bugünden sonra ayrı oturmamız mantıklımı
Aea33 Ela-gozlu bizde belirti olana kadar beraber oturduk zaten 2. Gün başladi belirtiler inşallah eşinize bulaşmamiştir kolaylıkla geçer karantina günleri
YeniAnne87 Kefir,nane limon , pekmez , bal ,bol bol sarımsak sogan ve cokca suu bu arada corbada ıcın tuketın cok sukur atlattım bıdahada gelmesin ınsallah 🙏🙏🤦♀️