Arkadaşlar öğrendim ki üzüm suyu bebeklerin gelişimi açısından çok çok önemliymiş özellikle siyah üzümün suyu. Oğlum 4.ayına girecek 1 hafta sonra ona da veriyorum arada bir ne kadar vermek gerekiyor bilgim yok. Ben 3-4 günde bir 3 tanesinin kabuğunu soyup ellerimle ağzında gezdiriyorum o zaten emerek suyunu alıyor. Çok mu olur 3 tane bilemedim. Üzümler küçük ama emin olamadım zararlı birşeyde yapmak istemiyorum. Siz nasıl veriyorsunuz kaç günde bir ne kadar