Deletedmom5447 Pembe_panjur evet benimkide baya zayıfladı daha doğrusu hiç kilo almiyo aylardır hep aynı kiloda
Nehir06 Pembe_panjur benim oglumda aylardir kilo almiyor dis cikariyor yemek de yemiyor zaten.hepsi ayni bu ayda galibaa
SumeyyeC Pembe_panjur 11 aylikken neredeyse minik bir siskoydu. Emeklemesi de super degildi. Su an 13 ay bitti. Yuruyor. Boya verdi + surekli hareket halinde su an normal kilodan zayifliga dogru gidiyor.
Pembe_panjur Hep mi boyle yuruyunce zayiflarlar ya. Me guzel tonrik tontik bir kizim var ve zayiflicak diye korkuyorum gobusu bile gitti hemen bi benim sezeryan gobegim gitmedi😂