Gamze88 canım boyuda uzun ama boy kg orantılı gider ben kızım şu anda 8 aylık 75cm 8kg doktorum boy orantısına göre zayıf olduğunu söylüyo ama çok kg almıyo hep boya gidiyo benim kız senib oğlanda boy olarak bakarsak birde erkek bebek bir tık kıza göre iri olduğuna göre kg-boy orantısı normal