Arkadaşlar, eşimde ve bir erkek kardeşinde test pozitif çıktı, diğer kardeşi annesi ve babası da yaptıracak, bende de negatif çıktı. Biz altlı üstlü oturuyoruz o yüzden eşimi aşağıya aldı kayınvalidem, 14 gün ayrı kalıcaz. Kayınvalidem ve kayınpederim memleketten döndü üç gün önce. Eşim, pozitif çıkan kardeşiyle beraber arabayla almaya gittiler onları. Yaşları da var biraz, otobüsle riske girmesinler dediler. O yüzden onlarda da olma ihtimali var. Diğer kardeşi de eczanede çalışıyor ama belirti yokmuş hiç, test yaptıracak bu akşam iş çıkışı. Eğer diğerlerinde de çıkarsa 14 gün kızım ile biz ayrı kalıcaz. Kızım diş çıkarma döneminde ve uykusuzluk aldı başını gidiyor. Bana nolur akıl verin kendimi çok kötü hissediyorum. Çok korkar çok da aşırı önlem alırdık, moralim çok bozuk o yüzden. Destek ve morale ihtiyacım var, bu süreçten geçen arkadaşlar ne yaptınız, ne gibi önlemler aldınız, nelere dikkat ettiniz. Negatif çıktı ama belki bi kaç gün sonra belirti gösterip pozitif çıkma olasılığı da varmış bende. Napıcam şaşırdım çok korkuyorum. Akıl verin bana nolur 😕