Bizde dotora sormustuk geceden zeytın yağı sürüp sabah tarağın ince tarafı veya konaj tarağı ile ters yöne tarayarak cıkarmamızı söyledi ilk denediğimizde sanırım cok tarak süremedik bilemdiğimiz için kafası acır diye düşündük :) sonra bi daha denedik biraz tarar gibi deriden sürüklemek lazımmış bi kısmı kalkıyor ordan tarayarak yaptık ve tamamen cıktı sizde korkmayın yumusayacak zaten azıcık tırnağınızla kaşır gibi sürdüğününüzde bile kalkıtğını görürsünüz ordam tarayarak cıkarın :)