Sisi bizimki de 4 ay 4 günlük ve aynı durumdayız. Sadece ikindi 16.30 gibi bir 40dk lık uyku daha uyuyor sizinkine göre. Akşam sekizde yatırıp gece 1 de emmeye uyanan çocuk 8den sonra nerdeyse saat başı uyanmaya başladı. Şu an ağır atak haftasındayız en az zararla çıkarız inşallah diye ümit ediyorum 🤦🏻♀️ Bir de bunun tek çaresi şu an ağlatmadan alabiliyorsa uyku eğitimi. Yavaştan bebeğim için notlar alıp uyku eğitimine başlamayı düşünüyorum ben