Arkadaşlar oğlum 2 ay 10 günlük bugün sünnet ettirdik eve geldi sünnetçi 2 tane melhem bide fitil verdi melhemleri birbirine karıştır sür dedi 3 saat sonrada yarim fitil ver dedi yarına gerek yok dedi şu an yatiyor ağlamadı daha tecrübeli anneler bana tecrübelerinizi anlatırmısınız lütfen çok aglarmi çok korkuyorum