Bende test yaptırmasam asla covid olduğumu anlamazdım gripten hiç bir farkı yoktu bende tat koku kaybı bile olmadı. Sadece burun akıntısı,boğaz ağrısı,ateş oldu. Soğuk algınlığı gibi ama kişiden kişiye değişiyo yaş ve kronik hastalıklarla birlikte.. O kadar da büyütülecek bişey olmadığını gördüm. Bu virüsün bulaşmadığı kişi kalmayacak bence. Ne kadar tedbir alıp evden çıkmasakta bi şekilde bulaşıyor.