Selmakm Merhaba,benim bebegim 2 aylik ve biotinidaz eksikligi var.yaklasik 6 haftadir bioak kullaniyoruz.bizim durumumuzda olanlara sorum su;bebeginiz fazla uyuyor mu?bebegimin beslenmesiyle ilgili bir sikintisi yok duzenli olarak emiyor ancak gunde 15 saatten fazla uyuyor.acaba kullandigimiz hap uyku mu yapiyor diye endiseleniyorum.cevaplarinizi bekliyorum anneler
Semizum Selmakm bende bebeğim için kullanıyorum aynı ilacı ama uyku yapmadı. Bence ilaçtan değildir o canım.