Sule_defne01 valla ne yalan söylim 0-3 ay arası pek bişi anlamıyorlar zaten ilk zeka kartları aldım gösterdim 3 aya kadar zaten hep konuşuyorum şarkı söyliyorum çok hoşuna gidiyordu 3 aydan sonra da oyun halısı aldım onda oynuyoruz çıngırak hoşuna gidiyor peluş arı aldım kanatları hışırtılı diş kaşıyıcılı ses çıkaran hoşuna gidiyor aynalara baktırıp oynuyorum 4.5 aylık şuan bakalım ilerleyen günlerde daha da artar aktiviteler