Mirabebek Kızlar merhaba 7 günlük bir kızım var beslenmesini kaç saat aralıgı yapıyorsunuz iki saate bir mi üç saate bir mi ?
Mirabebek Nadireyamac bende 2 saate bir yapıyorum ama bazen uykudan uyanmak onun için zor oluyor bazen 2 saate kendi uyanıyor
Mirabebek Nadireyamac sarılığı vardı zaten canım bir gece hastane de kaldı ama suan gitti sarılığı ama emzirme saatini karar veremedim kendi uyanmıyor çünkü.
selimgiray Mirabebek oglum ne zaman isterse o zaman emzirdim bazen 10dakikada bir bazen saatte bir. Beslenmenin saati olmaz.
Mirabebek selimgiray bende normal de 2 saate bir emziriyordum ama bugün bıraktım bakıyım dedim ne zaman uyanacak 3 saate anca uyandı
MervosP Mirabebek 2 saatte bir ama gündüz istediği an daya memeni hep emzir gece 2 saatte bi emzirebilirsib
Mirabebek MervosP daha yeni yeni sürekli ister duruma geldi Geceleri zorlanıyoruz biraz uyanamıyor o yüzden tutmakta zorlanıyor
226anne-26 Mirabebek emmek istegi her zaman emziriyorum sende arandıkça emzir emzir ki sütün cogalsın bebek de iyi gelişsin
Omertugra20 Mirabebek yari kirki cikana kadar 1-2 saatte bir emzir sarılık riski kalkinca 2-3 saat ben oyle yapıyorum