
kızımın göğsünde böyle bi yağ bezesi bar farkettiğimde 15 günlüktü şuan 4 ay 20 günlük ve kızım kilo aldıkça oda büyüyor. Kontrollermiz sağlıkocağında oluyor aile hekimimiz önemli bişey değil zamanla kaybolur dedi. Ama kızım kilo aldıkça onunda büyümesi beni endişelendiriyor. Varmı başına gelen hanımlar yardımcı olun en kısa zamanda doktora götüreceğim randevu aldık😕