Merhaba arkadaşlar ben de bir kız annesiyim 3 ay olmamıza 6 gün kaldı ama kızım 4 gündür falan çok tuhaf geceleri sadece 2 defa uyanırdım dört gündür geceleri 5 defa falan kalkıyorum gündüzleri genelde uyurdu 4 gündür bir kez uyuyor gündüzleri kalkmak için kendini yukarı doğru direştiriyor kalkamıyor ağlıyor sürekli bı acizlenme peşinde ağlamak değil ama aglarmis gibi yapiyor var mı bu durumda kimseler napsak normal mi