Sema99 Esraabrklu büyük kızım 3 yaşına gircek o 12 kilo oğlum 1.5 yaşında o 10 kilo ve 2 aylık kızım da 4225 gr
Onedroplove Lilium maşallah supanallah çok güzel kilo almış bende sadece emdiriyorum bakalım bayramdan sonra kontrolümüz var inşallah benim oğlumda kilo almıştır gören çok zayıf diyor canım sıkılıyor
Lilium Onedroplove canım her bebeğin bünyesi farklı olur boşver takılma. Açlıktan ölecek değil ya bir şekilde büyüyorlar bizim annelerimiz bizi neyle beslemiş sanki ne bulduysalar vermişler
Onedroplove Lilium aynen öyle canım teşekkür ederim moral verdiğin için bana göre sorun yok yavrum doymasa bu günlere gelemezdik ama işte insanların laf etmesi insanı üzüyor daha 40 mız dolmadı hassas oluyor insan sütün kalitesimi iyi değil ne demek bunu bile duydum ben
HilalAnl [bilinmeyen] evet doktorumuz boy ve kilosunun önde gittiğini söyledi ben 1:74 eşim 1:94cm boylarımız oyuzden bu gelişimin normal oldgunu anne sütünde bi sınırlama koyamıycamızı söyledi yani sorun yok ☺️ Gelişimi herşeyimiz güzel ilerliyor