Melici Atomkarinca Medusafer
kızlar benim bebeğim 1 yaşına basacak ve 6 aydır diyetteyiz. Ben de çok üzülüyordum korkmayın bir şekilde bu beslenmeye de alışıyor insan. Bizim fırınlara sorduğumda hiç süt ürünü yok dendi ekmeklerde. Kahvaltıda ekmek, zeytin, eğer tahin dokunmuyorsa tahin pekmez, maydonoz, nane, dereotu, salatalık,domates,yeşil biber, eğer dokunmuyorsa yumurta yiyorum.(şuan kestim yumurtayı da çünkü o da alerji yaptı.) öğle akşam yemeğinde et,tavuk,balık, kabak, bamya,bezelye, patlıcan aklınıza gelebilecek tüm sebzeleri tereyağsız yiyorum. Pilav ve makarna çeşitlerini de yumurta içermeyenleri yiyebiliyorum. Canım kek börek istediğinde sütsüz yufkayla patatesli börek yapıyorum,keki de yumurtasız süt yerine badem sütü,su ya da soda koyarak yapıyorum. Her şeyin çaresi var üzülmeyin. Hı bu arada benim bebeğimde süt,yumurta, et,balık, havuç,incir alerjisi var. Bunlar sadece tespit edebildiklerimiz. Ben bunlar hariç her şeyi yiyorum. Aslında yenecek çok şey var, biraz sebzelerle barışık olmak yeterli. Kliktag diye bir uygulama var onu yüklemenizi öneririm. Tüm paketli gıdaların içeriğindeki alerjik ürünleri tek tek yazıyorlar barkod okutabiliyorsunuz. Sevgiler.