Herkese selamlar
bebeğim 2 ay 10 günlük. Sizce şu an babybjörn almak mantıklı olur mu ne dersiniz? Kullananlwr var mı kaç ay kullanılır o bebiş iyice kuduruklaşınca oturmaz diye düşünüyorum ama kaçıncı ayda olur bu durum kestiremiyorum. Deneyimi olanlar paylaşırsa çok sevinirim 🙏🏻🙏🏻🙏🏻