elizinannesi-19 Zumreee kimyonu siz için bebeğe rezene verin. Hem gazını alır hem rahatlatır hem uyku yapar. Ama doktorunuza danışın önce. Benimki öneri sadece
hilaliii Kimyon suyunu sanırım gaz için istiyorsunuz ama bebeğiniz için çok zararlı kaç aylık veya kaç günlük bebeğiniz
elizinannesi-19 Deletedmom413 rezene verilir. doktorum verebilirsin dedi. Hem uykuya kolay geçmesini sağladı hemde gazına iyi geldi. Vermeyenler var. Saygı duyarım. Ben sadece öneri dedim. Doktora sorsun diye de belirttim
Deletedmom413 elizinannesi-19 Tabi oneri sunmussunuz kotu bir tepki vermiyorumda. Benim doktorumda vermeyin demisti. Ondan dedm.
elizinannesi-19 MehmetSeliminAnnesi 1 çay bardağı suyu kaynattım. İçine 1 çay kaşığı rezene koyup demlenmesini bekledim. Sonra 1 çay kaşığı içirdim. Günde iki kere veriyordum.
elizinannesi-19 Deletedmom413 her doktor farklı söylüyor. Ben tecrübemi belirttim. Gazına uykusuna çok iyi geldi. 4. Ayına kadar içirdim. Sonra zaten içirmeme gerek kalmadı.