1prens1prensesannesii Kızlar sma kullanıyorum normal de güzel kilo alımı. Ama sanli gaz yapıyor gibi dün bebelac gold başladım. Doyurucu mu kilo aldırıyor mu? Çünki anne sütüm az takviye yapmak zorundayım bu yüzde. Kilo alımı da önemli
Minnaktospik 1prens1prensesannesii evolviadan bebelac golda gectik bir ara ama oglum doymadi malesef. Evolviadan 1 ictiyse bebelac golddan 2 icti hic birsey anlamadim ben o mamadan 😅 sma da gaz yapmisti. Simdi yine evolvia kullaniyoruz
Recbeyer 1prens1prensesannesii benimkini doyurmamıştı canım ama bebekten bebeğe değişebilir ama güzel bir mama bebelac gold