Minikurabiye Bebeğimin cildi çok kuru kullanıp memnun kaldığınız ve içeriği temiz ürünler neler kararsız kaldım
canoglum_ Minikurabiye sebamed vücut losyonu ve tuz kremini kullanıyorum doğduğundan beri çok memnunum doktor da onu onerdi
kaganege Mustelanın losyonunu kullanıyorum çok temiz içerikli yapısı çok güzel hemen emiliyor cildinde. Haftada 3 kez filan losyonluyorum. Arada yine mustelanın bebek yağını kullanıyorum. Kokularida mis gibi bebek bebek kokuyor. Kurulukta hemen gidiyor.😇🤍
Minikurabiye Esrans yüz kreminin farkı ne sadece losyon alsam yetmez mi nasıl ve ne sıklıkla kullandığınızı yazar mısınız
Esrans Minikurabiye yüz kremi o kızarıklığı pütür pütür kaş ortasını yumuşattı günde iki kez uyguladım ben sabah akşam minik mercimek tanesi kadar cildine nem veriyor gözle görülür şekilde ben çok memnun kaldım