Deletedmom299 Merhaba canlarım. Oğlum kabız gibi. Ek gıda falan olduğu için doğal olarak artık katılaştı kakamız. Ama baya ıkınarak yapıyor ya. Ay öyle görünce çok tuhaf oluyorum gözlerim doluyor 🤦🏻♀️ Tavsiyeniz varsa söyler misiniz? 8 ay 22 günlük.
Ebruea Deletedmom299 3 adet kuru inciri 1.5 su bardağı suda pişir. Suyunu süz o suya 2 adet kaysı koy blendrda çek. Sonra çocuğa ver kesin yapacaktır. Bende çok yaşadım bana da arkadaşım önermişti çok işe yarıyor
F-Betul Deletedmom299 Merhaba, internette bir hemşirenin yayınladığı kabız masajı var ben gazı için hafifçe o masajı yapmıştım işe yaramıştı 💐 Geçmiş olsun Allah yardımcınız olsun.
Deletedmom299 Ebruea elimde yok eşime söylim de aksam gelirken alsin yapayim ya .benimki gun icinde bi kere bilemedin 2 kere yapiyor ama cok ikiniyor o yuzden ya az yapiyor ıkınarak ondan cok teşekkür ederim denicem 😘
Ebruea Deletedmom299 eğer çok katı kabız değilse vermeyin rahatsız olmasın çünkü bildiğin ne var ne yok boşaltıyor ben yapamayınca veriyorum. 😁 Ama mutlaka evde bulundurun 💜
Deletedmom299 Ebruea ya normal katılıkta ama baya çok ikiniyor kıpkırmızı oluyor ondan kuzum ya az veririm bakarim duruma göre o zaman yine de evde bulunsun ya çok sağol 💕😘