seydaac MarlaSinger aradığım yorum 🙏 sinirlerim bozuldu yemin ederim bu nasıl bir konu ya gerçekten. Artık abartıyorsunuz. Allah korusun düşüncesi bile tahammül edilmez bir şey.
bir_pasa_annesi ilknur1234 vücudunun ve poposunun her yerinde morluk var 2 yasına kadar kaybolursa Allah etmesin ordan bulurum doktor iki yasına kadar gecer dedi pşpisinden tanırım hepiçe kaçık🤣🤣🤣🤣sünnet oldu kasık yaglarındsb dolayı yürümeye baslarsa bir müddet sonra düzelirmiş ha birde kel 😁😁😁
cagdasmom ilknur1234 bi anne evladını bir ize bağlı kalmaksızın tanır diye düşünüyorum💫 Ben mis kokusundan bilirim yavrumun. Allah hiç kimseye o acıyı yaşatmasın tabii ama isimiz oralara kalacaksa ben anca dna testi ile tanırım. 😂😂 vücudunun hic bir yerinde ne bir ben var ne de bir dogum lekesi bembeyaz bir pamık😎
Bugraninannesi_ Burnunun sol tarafında küçücük kırmızı leke var ve sol koltuk altının az aşşasinda ben varrr veee kafasının sol tarafında kırmızı lekeler var annemde de var 😂 yazarken fark ettim hepsi sol taraftaymış 😂😂
Leman01 ilknur1234 Allah korusun allah yaşatmasında benimle aynı yerde sol tarafında beni var bide babasına benziyor zaten bulurum herhalde 😂