Edanurusta Bebeğim 2 aylık tek başıma dışarı çıkarken araba ile zorlanıyorum bu yüzden kanguru almak istiyorum. E bebeğin kendi markasının modelini beğendim 60₺ Fiyatı kullanan var mı acaba ? Veya başka model tavsiyelerinizi bekliyorum ❤️❤️❤️❤️
Zuhalnehir Edanurusta ilkaybaby kanguruyu sipariş verdim bugün geldi hemen dışarı çıktık. Çok beğendim tavsiye ederim.
Obsesifk Edanurusta mamadus kullanıyoruz güzel. Aldığınız kanguru ergonomik olmalı ona dikkat edin özellikle 🌸🌸
Gmzakn Edanurusta chicco easy fit kullanıyorum 2 ay 10 günlükken falan başlamıştım ama doğumdan itibarende kullanılıyor canım:) rahat gayet
Kahvegerek Solomombaby aldık yenidoğan aparatını almamışız o yüzden bi arkadaşıma geçici verdim o kullanıyor gayet memnun bi ay sonra ben kullanmaya başlıcam
Elifkaya95 Edanurusta mamadus kullanıyoruz kızım doğdugunda almıştım kullandık hep çok memnun kaldık şuan 3 bucuk aylığız hala kullanıyorum çokta rahat bir kanguru tavsiye ederim 😊
IrmakBilgin Edanurusta bende ilkay baby kullanıyorum arkadaki kemer kısmı boynunuza geliyor mu sizinde 🙇🏽♀️
Ayvaaaaa Edanurusta ben chicco easy fit kangurusunu aldım fakat bebeğim hiç içinde durmuyor yaygarayı koparıyor 😕
Ayvaaaaa Gmzakn sakin olan bebeği kanguru ya koyduktan onra yıkıyor ortalığı 🤯benimki ters huyu herhal 😂
inception Edanurusta ben aldım aynısından çok memnunum benim oğlumda 3.ayını bitiricek bizde dışarı çıkarken kullanıyoruz ♥️