Bizde 4. Ayımıza 2 gün sonra giriyoruz öğlenleri çok zor uyutuyorum uyuduğu da max 40 dakika genelde yarım saat uyuyor kurulu saat gibi kalkıyor :) akşamları da çok uykusu oluyor gene zorlanıyoruz uyutmada gece de toplam 3 kere kalkıyor emmek için sonra uyumaya devam ediyor sabah 7 buçuk 8 gibi güne başlıyoruz:)