Merhaba arkadaşlar . Oğluma bugün rota aşısı yaptırdık . Eve gelince çok huzursuzlandı. Hiç bukadar ağlamazdı . Doktorumuzu aradım aşının yan etkisi yok dedi . Ama okuduğum kadarıyla bağırsak sistemine yan etki yapıyormuş . Siz nasıl deneyimler yaşadınız paylaşırsanız çok sevinirim