Sevdelinka35
Dördündür acı içindeyim doktorumuz herhangi bir müdahale yapamam dedi antibiyotik kullanman gerek tedavi başlamadan önce ve sonra dedi bebeğin emiyor zararlı olur dedi emmeyi bırakınca ameliyat ille alalım dedi önereceğiniz doğal yöntemlere ihtiyacım var 😢😢😢
Nscaslan34
Devam sütü kullanabilirsn o süreçte sütün içinde sağıp dök kendi sağlığında önemli sen iyi olmazsan o çocuğa bakman da zor olur cnm ben bütün dis kanal dolgu 20 lik ne varsa hamile kalmadan bitirdim ama doğumdan sonra 2 kanal 3 dolgu yaptırdım çocuk dişleri mahvediyor 😏😏 bir günde yaptırdım sürekli narkoz almamak için
Sevdelinka35
Nscaslan34 biberon almıyor canım
Sevdelinka35
[bilinmeyen] çok zor ya
Nscaslan34
Sevdelinka35 şırınga denedinmi
Sevde123
Emzirirken kullanabilecegin antibiyotikler var sütten kesmene gerek kalmadan ben bir buçuk aylık hamileyken kullanmıştım
Elifelif
Bebeğim 4 aylıkken aynı şekilde 20lik dişimin ağrısıyla doktora gittim bir hafta antibiyotik kullanman lazım sonra çekicem dedi emzirdiğimi söyledim ona göre antibiyotik vericem dedi bi sorun yaşamadım çekileceği zamanda dişi uyuşturuyo çevremde herkez emzirme sağ sütünü at dediler doktora söyledim herkez doktor olmuş zaten bizden çok biliyorlar dedi hiç bi sıkıntı olmaz emzir sen çocuğunu dedi doktora güvendim emzirdim hiç bir sorun da yaşamadım çok şükür
Alpgdd
Ben de şu an dolgu için sıra bekliyorum. Doktorum iğne yaptı emzir bişey olmaz dedi.