Ek gıdayı ara öğün olarak vermeniz gerekir ana öğünleri emiyorsa anne sütü yada mama olmalıdır kahvaltı dışında tabi bize doktorumuz böyle söylemişti birden ana öğün olarak yemeklere ağırlık verirseniz kabızlık ve sindirimle ilgili sorunlar yaşayabilirsiniz