Anneler merhaba 👋
Kızım8 aylık. Aylarca meme reddiyle uğraştım artık dayanamadım ve pes ettim 5 ay zorla emzirerek, sağarak anne sütü verebildim sadece, çok yıpratıcı dönemlerdi hatırlamak dahi istemeyeceğim kadar. Ek gıda süreci de yeterince kötü geçiyor. Çorba, püre, muhallebi tarzı şeyler yani kaşıkla verilen şeylerin çoğunu asla yemiyor. Suyu bile sevmiyor. Elimle verdiğim şeyleri ise seviyor, balık, tavuk, krep, ekmek içi gibi gibi. Çok hareketli bir kız, altını değiştiremiyorum, üstünü giydiremiyorum, asla oyuncaklarıyla oynamıyor, nasıl anlatsam bilemiyorum yani 😣 çok yoruldum, bunaldım. Annem ve kızkardeşim iyi ki varlar. Eşim de elinden geleni yapıyor işte. Ama ciddi anlamda yoruldum bu annelikten, hiç uslu bir kız değil, kucağıma aldığımda benimle göz teması kurmuyor etrafta ne var ne yok ona bakıyor, prizler, kumandalar, kablolar, pc gibi şeyler ilgisini çekiyor. Sadece mama içiyor, ek gıda yalan oldu ağzını kitliyor. Nolur biri geçecek desin, beni anlayan biri çıksın sarılalım😔