Lilayda Ben gündüz uyutmuyorum kendisi uykusu gelince uyuyor, genelde mamasını içtikten sonra mama sandalyesinde uyuyakaliyor. Hem karnı tok olduğu için hem de yerinin rahatlığından dolayı rehavet çöküyor sanırım ☺️ akşamları da 10 dakika sürüyor kucakta hafif sallayıp uyutuyorum ama öncesinde uyku rutinimiz var. Her akşam oyun oynuyoruz yoruyorum onu epey ☺️ mamasını verip altını değiştiriyorum, kitap okuyorum uyku belirtisi gelince ki bu genelde huysuzlanma olur, en son ışığı kapatıp hafifçe sallıyorum