Anne24 eşimde bende erken yürümüşüz hatta ben 9 aylık, kızım 14 aylık olacak yakında ama desteksiz yürümüyor 🤷🏻♀️ Sıralıyor tek eliyle falan tutunup yürüyo ama desteği bırakınca ya kendini bırakıyo ya da üstümüze doğru düşürüyo kendini oyun yapıyo. Bence hazır olduklarında kalkıp yürücekler, 18 aya kadar normalmiş 🤷🏻♀️