Merhaba anneler. Biraz önce doktorumdan geldim 4 ay ve 4 günlük kızım. Hem anne sütü hem mama alıyor. Doktorum 4 aylıkdan sonra ek gidaya gecebilecegimi söyledi ve bir beslenme kagıdı verdi .. sırf anne sütü almayan bebeklerde bu sekilde ilerliyormuş ama ben acıkcası 6 ayına kdar vermem. Bagırsakları bunu kaldırabilirmiki? Sizde durumlar nedir