momyshark1 kan tahlili yaptırdınız mı? Bazen o dönemlerde kansızlık oluşabiliyor bebeklerde. Benim kızımda da 11 aylıkken olmuştu kansızlık, yediği şeyleri bile yememeye başlamıştı. Düzenli olarak ilaç kullandık düzeldi. Bazen de dönemsel iştahsızlık olabiliyor, geçtiğimiz üç dört aydır benim kızım da aşırı iştahsızdı. Bu aralar biraz düzelmeye başladı.