1prens1prensesannesii bence de çok çünkü hem ilk defa yediği şeylere alışacak, midesi, sindirim sistemi. Bana fazla geldi. Kuraldır her zaman yavaş yavaş artırılır ek gıda. Üstelik 6 ayını doldurmamış bile. 6 aylık olduğunda doğum kilosunu 2 ye katlaması bekleniyor bebeklerin gelişim değerlendirmesi için, ona göre takip edin