Yagizinannesiii
Bende çok çektim canım ondan yarı gömüktü dişim geçen hafta cumartesi günü sancıyla iltihap topladı bebeğim daha 1 aylık yoktu sağ yanağım şişmişti ağzımı açamadım yemek doğru düzgün yiyemedim yiyemediğim için sütüm dolmadı antibiyotik verdi doktor onuda 2 gün içip bırakmak zorunda kaldım içmeden emziriyordum diğer göğsümü sağıyordum sonra içiyordum ilacı sonra 4 saat sonra emziriyordum ama yine de bebeğe geçmişti İshal olmuştu kuzum yeşil yeşil yapıyordu kıyamadım bıraktım bol tuzlu suyla çalkaladım hep ağzımı günde 2-3 kere bu Cumartesi de çekildi dişim ama hala sancıyor dişlerim 20 lik dişim yüzünden 😣