İki ay boyunca molfix aldı eşim hem kaba bir bez erkek bebeğim ciş yapınca önü topak gibi oluyordu sırta kaka taşırıyordu lastikleri sıkıyordu bebeğim çok ta kilolu bir bebek olmamasına rağmen bu sorunları yaşıyordum. Ciş sızdırmıyordu ama kaka sırtına hep taşıyordu alerji pişik hiç yapmadı ciş yapınca dokunduğumda ıslaklık olmuyordu şimdi degiştirdik sleppy döndük bakalım