Seyma16 Benim bebeğime de öyle dedi doktorumuz. Mustelanın sampuanini kullan dedi. Bübchen kullanıyordum önce. Mustela aldım onu kullanıyoruz 1 haftadır. Onun dışında vücuduna pek bi şey sürmüyorum. Zaten aşırı derecede anormallik yok cildinde. Yalnızca başında çok fazla konak vardı (bıngıldağın olduğu yerde). Oraya da annem zeytinyağı ve karbonatı karıştırıp ovaladı ve kabukları temizledi.